fredag 2 maj 2008

vårstädning !

idag har jag o mitt hjärtegull varit riktigt duktiga :)
vi har städat hela lägenheten, sådana ytor som man inte veckostädar :)
torkat alla fönster, inklusive inglasningen !
dammsugit soffan och sängen och gjort en massa annat !
men nu är det klart iallafall, och det känns hur himla skönt som helst !

mitt i städruset fick vi även besök :)
ett oväntat men himla trevligt besök av elena och andreas !
det var sjukt länge sedan jag träffade dem, framförallt elena som jag faktiskt saknar att ha vid min sida.
vi satt och pratade lite, och hade trevligt :)
funderar på att kanske åka och hälsa på dem i västerås också, ut och göra stan där :P hihi !
ingenting är ju omöjligt :)

igår så storstädade vi även min skruttbil, volvon :)
nu är det riktigt fin och jag är såå stolt över den !

nu ikväll ska vi hem till boänge och dricka lite !
imorgon ska vi dit igen, fast då blir det ingen fest, utan då ska vi grilla och bara ha det mysigt !
markus har seriepremiär på söndag, så den ska jag se på :)

nu ska jag avrunda !
ha en trevlig helg !

Inga kommentarer: