torsdag 1 maj 2008

1:a maj

så var vi inne i maj då mina vänner :)

gårdagen var fantastiskt rolig :)
vi var hemma hos sanna, eller sannas föräldrar eftersom dem var i stugan.
det var jag markus, fia, peter, josse, robin, sanna, johan och peggy :)
vi grillade och drack gott :)
det var så himla trevligt, och guuuud vad vi skrattade !
pratade en heeel del massa gamla minnen, som inte kan göra annat än att tokskratta åt :)
det var verkligen en givande kväll och jag hoppas det blir fler sådana snart :)

- undrar hur ofta man lyckas få en ängel i huvudet :P
sanna, du kan då lyckas med allt du :)

vi kom nog hem vid 2 ungefär skulle jag tro, då var det bara bums i säng för då var ögonen trötta må jag säga :)
sov till 12 idag, riktigt skönt.
innan jag o markus klev upp så låg vi o kramades och det var hur mysigt som helst, jag älskar att kramas med markus :)
jag älskar dig markus !

hur som helst, tack för en himla fin kväll !
jag brukar alltid tycka valborg är överskattat, men det ska jag aldrig mer göra :)
inte när en kväll kan bli som den igår :)

nu ska jag springa genom duschen !
kramis !

Inga kommentarer: