måndag 19 maj 2008

tröttis !

idag är jag hur trött som helst, kan det bero på att det är måndag kanske..
förmodligen.
vi har nyss ätit lite mat, markus åt pölsa och jag åt vårrullar :P riktigt gott !
så ät vi förstårs potatis till :)

idag hade vi en sån himla äcklig städning. fy sjutton alltså !
det var ett projekt för "rent hus", det vill jag verkligen lova.
jag önskar jag aldrig kommer dit igen, för det kommer jag tokvägra alltså.
pinkgubbe !

idag blir det tidig kväller. kommer somna som en stock.
ska dock se på outsider ikväll, det lät intressant.
efter det så ska jag verkligen sova.
imorgon blir det städning i åshammar och sedan jobb i hofors.
snart slipper jag hofors, ääääntligen !

hejdå resultat, hej furuvik :D

nu ska jag lägga mig i soffan bredvid markus o kramar lite :)

kramisbananis !

Inga kommentarer: