tisdag 20 maj 2008

duktiga jag !

jag har börjat med en annorlunda "bantning", och det går faktiskt riktigt bra !
inte för att jag har hållt på så länge, drygt en vecka bara.
men under hela helgen så har jag inte ätit något onyttigt, trots att det var lite fest både i fredags och i lördags. allt det goda som stod på bordet har jag låtit vara.
eolge till mig själv för det !
nu ska jag fortsätta blicka framåt, åt dem mål som jag vill nå med det här.
herbalife är just nu min frukost och mitt mellanmål !

hoppas det börjar synas snart också bara :)
det känns att jag gått ner lite, men såklart att jag vill att det ska synas mycket :)
då det blir som roligast att fortsätta ju :)

nu snart ska jag ge mig iväg till hofors för att att jobba ett kvällspass, känns måttligt drygt faktiskt. men efter idag så har jag bara 3ggr kvar där inne, sen så är det furuvik som gäller !

hoppas iallafall att ni kära vänner och godtrogna läsare mår bra, det gör jag iallafall :)

markus är mitt bästa hallon, utan honom ingen lindis !

ha det så gott nu !

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh vad kreativ å duktig du är :) Lycka till å ha de bra :)

Anonym sa...

det syns verkligen att du har gått ner i vikt lite grann! =)
woho, du är jätte duktig. <3

Anonym sa...

Tack så mycket :)

Lycka till själv, hoppas du ser resultat snart.