onsdag 14 maj 2008

onsdag.

veckans bästa dag, onsdag :)
mitten i veckan och inte alls långt kvar till helgen !

idag blev jag uppringd av sveriges radio gävleborg, inte alla dagar man blir det inte :P
haha, hur som helst så blev jag helt paff och tänkte att han måste ha ringt fel !
dem hade hittat på min blogg och läst mitt inlägg om ringbolaget i gävle.
jag jobbade där en dag förra sommren, men slutade illa kvickt eftersom det var så oseriöst.
inte undra på att vi telefonförsäljare får dåligt rykte när en försäljning går till på det sättet som det gör där..
jaja..dem ska iallafall försöka sätta dit dem nu på en del punkter.
han frågade om jag visste något om dessa saker..
jag sa att jag skulle höra med min kusin som jobbade där längre än mig, så skulle han från sveriges radio gävleborg ringa tillbaka till mig imorgon bitti.
lite roligt !
äntligen säger jag bara !

dagens kaktus: den går definitivt till ringbolaget i gävle och ljusdal, som tydligen arbetar på samma sätt !

någon dag här framöver ska jag ge mig in på en djupare tanke som jag tänkt på länge.
inget jag orkar börja skriva om nu, men snart.

nu ska jag se klart hockeymatchen och mysa med markus !

pussi !

Inga kommentarer: