fredag 16 maj 2008

helg, tjoho !

idag hade vi en jättejobbig städning, hos en ensam tant som bor i en 3:a.
förstår inte varför gammalt folk ska ha så stort, dem klarar ju för bövelen inte av att sköta ett hem, och inte blir det bättre för att dem röker inne. nej fy !

en liten rolig grej som hände idag:

jag o birgitta städade i tantens sovrum, jag skulle damma nattduksbordet och ta av duken osv. sen skulle jag lyfta bordet så jag kom åt att torka bakom sängen..
i samma veva som jag lyfter bordet, ramlar det någonting på golvet som låg på en hylla under nattduksbordet..
helt sjukt, jag fick en chock när jag såg vad det var..
en dildo !! tantaluringen på 75plus hade en dildo med vibrator o grejer !
haha, jaa..kanske man aldrig blir för gammal för att tillfredsställa sig själv..
jag fick mig dock ett himal gott skratt :)

på söndag ska vi på kalas, malin o oskar fyller två år :)
stora dem blir, åren går så fort.

nästa helg, den 24:e och 25:e så ska jag till furuvik på "training camp", vi alla sommaranställda ska få lära oss det vi ska jobba med osv :)
sen på lördagen efter alla utbildningar och grejer så ska VIIII få inviga TIVOLIT :D
lite rooooligt !

nu ska jag kila, ha en trevlig helg !

Inga kommentarer: