onsdag 23 april 2008

vårligt !

jag har alldeles för mycket att göra, och i slutändan leder det till att man försummar en del saker.
jag jobbar dubbelt varannan dag..när jag jobbat klart med mammas jobb så hinner jag inte mer än hem och duscha för att sedan åka iväg till hofors.
det är så sjukt jävla drygt.

jag hinner aldrig träffa goa vänner i veckorna, och på helgerna när man är helt ledig, ja då har man så himla mycket annat som ska göras.
varför kunde man inte bara vara rik, slippa jobba för att få pengar !
då kunde man unna sig all den tid med vänner o familj som man vill.
nu känns det som om man slits i stycken.

har egentligen ingen ork eller lust till att blogga heller. den här tiden jag lägger jag på bloggen nu borde jag egentligen lägga på något annat. typ som att plocka bort den rena disken eller något liknande.
alltid finns det något att göra..

på fredag blir det iallafall mys med jossan o emma :)
bowling och en god bit mat efter det !
vet inte om det blir utgång, men det är nog inte omöjligt iallafall.

sen lördag ska jag torka alla fönster här hemma, plus inglasningen av balkongen !
blir fint det :)
undra när jag ska tröttna på att torka fönster ?
torkar ju sisådär ett 30tal i veckan :P

nu ska jag dra mig !
ha det kanon !

1 kommentar:

Anonym sa...

känns som om vi tappar bort varandra linda! och de är inge roligt :(