tisdag 29 april 2008

tisdag, 29:e april

näst sista dagen på denna arbetsvecka :) känns otroligt skönt !
imorgon ska vi tillbringa kvällen med fia o peter och förhoppningsvis josse o sanna samt deras pojkvänner :)
blir lite kubb o god dricka :)
finns ett annat alternativ också, och det är att grilla uppe på jugas då dem åker upp till fjälls !
än så länge är inget bestämt, besluten vilar mycket i vädrets händer också !

igår och idag har jag endast varit hemma hos mamma o pappa och gosat med guddan.
idag kom även en fotograf som mamma beställt och tog en massa kort gundi.
jag o marie var också med på något kort med henne :)
vi vill ha några fina kort sen som minne när hon går bort.
den stunden vill jag inte ens tänka på..men det är hemskt att den stunden inte är långt borta, allting svänger ju så otroligt fort när man har cancer. jag hatar cancer sjukdomen !

nu ska jag vila lite innan jag ska börja laga mat.
markus är på träning, as usual :(
ha det så bra nu !

Inga kommentarer: