tisdag 11 mars 2008

till fjälls !


japps, nu i eftermiddag bär det av. jag har packat o donat åt både mig o markus nu på förmiddagen.
är inte riktigt klar än, är lite smink o andra artiklar som ska med. men det får vi ta sen efter att vi haft det klart för idag :)

sitter just nu hemma i boänge, därav bilder som kom ut nyss :)
har fortfarande en del bilder kvar på denna dator sedan jag bodde hemma.
så det är ju braa :D

ska även låna systers kamera så jag kan knäppa kort i fjällen :)

blir nog inge mer bloggande för mig idag.
men ni alla kära läsare o vänner får ha en himla trevlig vecka !
så hörs vi när jag kommit hem :)

sköt om er !
kiss !

2 kommentarer:

Anonym sa...

åhh är pp avundsjuk på er, vill också verkligen åka till fjällen och hade skönt och slappa! Men men :P Ni får ha en undeerbar vecka, så ses vi när ni kommer hem! :)
Pussokram Terri

matilda sa...

ah för de gör ja :)
men när kommer du från fjälls då? :( ja ringer iaf när ja kommer hem :) hade så skojj i snön :)
pussokraaaams vi sees snart