söndag 16 mars 2008

home från fjälls !

guuud vad skönt det är att vara hemma !
vi kom hem igår..åkte hem en dag tidigare så vi skulle slippa vara kvar en dag till.
varför, det skriver jag inte här..men det är av goda skäl !

dem dagar vi hade var iallafall bra.
det var i torsdag som det hände lite väl mycket tråkigheter bara.
krock med skoter (markus som vanligt), en pappa åt någon som inte alls mår bra.
ligger nedsövd i respirator..allt detta hände samma dag inom loppet av 1 minut.
min o ingelas rensafari blev därför inte mycket att hurra för..

fest har det nog blivit varenda dag. jag har dock tagit det rätt så lugnt :)
det finns så mycket jag skulle vilja skriva av mig..men av hänsyn till två tofflar så gör jag inte det !

som sagt, hur skönt som helst att vara hemma !
matilda är redan hemma, emma kommer i veckan :)
den här veckan kommer bli den bästa på länge :)
ska dock jobba mån-ons..drygt, men skönt att komma igång med det !

skriver kanske lite senare !

Inga kommentarer: