tisdag 25 mars 2008

slut på ledigheten.

ikväll vankas det jobb igen. nu är det slut på den härliga ledigheten vi haft.
blir ju ändå en kortvecka :P jag jobbar ju bara till torsdag. sen är jag ledig igen :)
wiho !

emma har åkt tillbaka till norge.
det har varit otroligt roligt att haft henne hemma under dessa dagar.
skönt att få tillbaka den känslan om att allt var som vanligt igen.
för några dagar var det ju åtminstone som förr. men nu är vi tillbaka i verkligheten igen, och emma är tillbaka i norge.
förhoppningsvis kommer hon hem snart igen.
i sommar blir det i iallafall en visit för mig till oslo ! till hennes nya fina lägenhet !
något att se fram emot :)

snart ska jag börja laga mat. så jag får något i magen innan jag åker till jobbet, även så markus får mat i magen när han kommer hem från jobbet :)
korvstroganoff o ris blir det till middag idag !
göttans det !

igår bjöd peter o fia oss på tacos, det var himla gott :)
vi hyrde även en film, kallt byte. den var bra, men också väldigt läskig.
en norsk film var det visst också :P lite smådrygt när man är så pass van vid engelskt tal !

nu ska jag avrunda här !

- hoppas du får en jättefin resa tildis i spanien med linda :)
sola åt mig också :)

det är så jobbigt att behöva be om bensinpengar när det ändå är en självklarhet !

tack o bock !

Inga kommentarer: