onsdag 26 mars 2008

onsdag.

nu snart ska jag åka iväg till jobbet.
får jobba 13-21 resten av denna vecka. eller det blir ju bara idag o imorgon, för jag är ju ledig på fredagar. skönt.
mammas jobb drar ju igång snart det också, första april hoppas jag på.
så då blir det endast 2 kvällar inne i hofors. yes !

inte denna helg men nästa helg så åker vi till växjö, småland.
markus pappas bror fyller 50, så det blir ett riktigt stor 50års partaj.
han har hyrt en hel restaurang :)

denna helg vet jag inte alls vad den kommer att erbjuda.
blir väl kanske nån kväll hemma hos mor o far, spela lite nintendo wii ;) hihi !
jag vill också ha det spelet.
btw så äger jag på bowling på nintendo wii :) höhö !

ne nu ska jag göra mig klar, å åka till jobbet därefter.
ha en fin onsdag !

markus,
du betyder otroligt mycket för mig.
dessa snart 8år, har varit dem bästa åren i mitt liv.
jag älskar dig !

Inga kommentarer: