lördag 8 mars 2008

saturday !

idag klev jag o markus upp tidigt :)
han skulle åka o fixa det sista med skotern, så den är klar imorgon när freddan o holmgren åker upp till funäs.

igår så kom ju nanni o krillan hit och åt lite greksallad o kollade på lets dance.
vi hade himla trevligt och kvällen avslutades runt halv 2, tror jag.

klockan 4 idag så har markus fotbollsmatch på jernvallen, tyckte han sa att dem skulle möta årsunda. så jag ska dit o kolla :) förhoppningsvis så får jag se en skymt av min kära vän stäpo :)
han var det jättelänge sedan jag såg. han var den som verkligen förgyllde mina dagar i skolan.
vi var som katt o råtta och hade så himla roligt jämt :D
kommer aldrig glömma när vi hade krig med whiteboard pennor. det slutade med en massa streck i ansiktet o på armarna..lite trist bara att jag fick ett stort streck på min vita tröja :( men det var det värt, det var riktigt skojigt !

ikväll ska vi hem till mamma o pappa :) kolla på melodifestivalen o spela lite nintendo wii :)
riiiiiktigt roligt ska det bli !
imorgon har vi tvätt-tid. ska tvätta upp allt så det är rent till på tisdag när vi beger oss upp till fjällen :)

jag vill ha en kamera ! så jag kan knäppa nya bilder ! jag blir galen av att inte ha några bilder kvar..jäkla gammeldator som pajjade ! trött jag blir.
inte så mycket att göra åt..vi ska lämna in vår kamera på lagning, så förhoppningsvis kommer jag kunna knäppa lite nya bilder inom kort :)
ha tålamod, det måste jag ha ;) hihi !

ha en himla fin kväll nu allesammans !

markus, jag älskar dig !

Inga kommentarer: