fredag 7 mars 2008

lite putt.

varje fredag vid klockan kvart i 5 så åker markus iväg på träning.
idag frågade han mig om han fick ta min bil till träningen.

- javisst sa jag. det får du-
-vart har du bilnycklen då ?
- hmm, den ligger nog i min jackficka.
- men du kan inte ha den där, varför lägger du den inte i lådan där den ska ligga för ?
- öhm, ja men jag vet inte. det blir inte så bara..
- du får ta min bil när du åker och handlar då..
- japps, det går bra..svarade jag..

efter ett tag när markus åkt så får jag ett sms..

- du gumman..du kan inte ta min bil när du åker o handlar..för jag har audinyckeln i min jackficka..hihi..
- vadå, hihi ! den rackarns ungen !

jag som skulle storhandla o grejer..bidde inte något med det inte..

så sitter jag o kollar på deal or no deal igen..
han har maximal otur den stackarn som är med och väljer väskor..
alla kan ju inte ha tur jämt heller..så är det.

var meningen att vi skulle hem till mamma o pappa idag. men så ringde nanni o frågade vad vi skulle göra, så vi skippar mor o far så nanni o krillan kan komma hit istället :)
vi ska äta lite greksallad o se på lets dance, samtidigt som vi dricker sjujäkla gött vin :D

ha en trevlig fredagkväll nu !

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha markus är sämst :) hihi
ha en bra kväll gumman! missssss

Anonym sa...

hoppas du hade en toppen kväll igår :D

lindis sa...

tack så mycket och hoppas du också hade en fin kväll :)