lördag 16 februari 2008

tacobuffé på klaras !

är aldrig fel !
igår var jag markus peter o fia ut o åt på klaras :) sjukt götta var det !
jag o fia åt tacobuffé, peter åt grillspett o markus åt sin plankstek som han älskar så mycket :)
beställde även in ett helrör med öl :P jag tror vi slog på stort igår !

ikväll kommer jimmy, marie, mickis, robin o louise hit o kollar på melodifestivalen :) blir lite fest också ju, sjukt trevligt :)

klockan är nu 15.22, och hitills har det varit en otroligt mysig lördag, massor med kramar o massor av pussar :)
guuud så mycket jag älskar markus, förstår inte hur man ett hjärta kan brinna så mycket för en annan människa. jag gissar på att det kallas kärlek !
jag älskar kärleken ! vad underbart det är.

nu ska jag göra mig iordning.
ha en bra lördag kära vänner !

Inga kommentarer: