torsdag 14 februari 2008

alla hjärtans dag

en dag då man verkligen vill visa lite extra vad man känner, för sin käraste samt familj o underbara vänner.
hur har min dag varit ?
hah, jo.. jag har jobbat exakt hela dagen..kom hem nu vid halv 10. hela dagen har gått o den har iochförsig gått bra, sjukt bra med försäljning osv.
men jag hade lätt kunnat varit hemma o myst med markus istället.
men det ska vi ta igen imorgon. tack för det ! jag längtar redan !
först ut o äta med fia o peter o sen blir det väl nån öl också kan tro :)

nu ikväll när jag kom hem så står världens finaste rosbukett på byrån i hallen, med vita o röda rosor, med ett hjärta på också !
ååååh, så glad jag blev ! han är så gosig !
jag älskar dig markus !

jag saknar tildis o emma jättemycket.
ingenting är sig likt. det är så sjukt tråkigt här hemma :(
emma kommer hem till påsk iallafall..men när man får se tildis igen är ju en annan fråga :(
kom hem nu, båda två !

jobbar från 12-16 imorgon. kortdag ! riiiiiiktigt skönt !

jag hoppas att ni alla underbara vänner har haft en riktigt fin alla hjärtans dag !
tänker på er allihopa !

nu är det natti natti !

Inga kommentarer: