onsdag 20 februari 2008

nyfiken

jag är otroligt nyfiken på att få veta hur många som läser min blogg..
om det ens är någon som gör det, jag vet faktiskt inte !
kan ni inte bara skriva en liten kommentar, ni behöver absolut inte skriva vilka ni är, men gör typ en liten smiley " =) "så jag kan få räkna ihop det sen :)
det skulle jag uppskatta enormt !

btw så tvättar jag nu..sjukt drygt..idag är en sån här tvättdag då jag ska tvätta våra sängkläder också, så dem blir rena o fina :)
har bokat 2 tvätt-tider på varandra, så allt ska kunna få torka i torkrummet.
ska springa ner nu i källaren o slänga in en ny tvätt o hänga det som nyss tvättats !

ha en fin torsdag !

3 kommentarer:

Anonym sa...

:)

Anonym sa...

jag läser iaf det vet du :)

Anonym sa...

jag gör ju de! men de vet du redan :) hihi saknar dej min stjärna puss tillda