onsdag 20 februari 2008

här kommer en rad nya bilder, från min 21års fest at my place :)

hanna tildis lindis

jag, tildis, hanna o terran

terran o hanna
hanna o tildis

tildis o fia

hanna o fia
det var väl roligt att få se lite bilder ! bilder på folk i en blogg är ju det bästa !
har nyss ätit mat, vi gjorde taco-pizza ! götta var det !
vår värdering skulle hon skicka på postförskott, så det kommer väl förhoppningsvis på fredag. jag som ville veta nuuu ju ! aja, den som väntar på något gott...
ikväll är det top model, riktigt roligt ! löööv it !
markus har sen träning idag, den börjar halv 9. tråkigt.
imorgon har jag tvätt-tid. ska tvätta upp en massa kläder o grejer tänkte jag.
så har man allt rent sen till helgen.
nu ska jag se tv !
ha det så bra !





















Inga kommentarer: