söndag 13 januari 2008

sööndag :)

jahappp, då var det söndag redan ! jobbade igår o ska åka o jobba nu snart med.
faktiskt så känns det inte jobbigt, jag såg fram emot det igår o det gör jag idag också :)
det är bra, för annars skulle det ju inte gå :(

igår så var jimmy, mickis, robin o louise här :) vi hyrde en skräckfilm som faktiskt var helt okej, dead silence :)
efter det så spelade vi texas holdem ! sjukt trevlig kväll :)
synd bara att jag skulle upp o jobba o markus hade jouren, annars hade det väl blivit lite fest också :)
det får vi styra en annan gång.

jag tror faktiskt att jag kommit underfund med vad jag ska göra med mitt liv..
jag ska börja plugga, fast inte till socionom, det kan jag göra när jag blir äldre, om jag inte skulle trivas med det jag bestämt mig för att plugga till nu :)
det är tills vidare hemligt, men håll utkik, snart så kanske jag kläcker ur mig det :P

nu är det dags att åka snart, skönt att jag bara jobba 5 timmar, 11-16. skulle egentligen ha slutat 19 :/ mindre roligt.

ha det bra !

Inga kommentarer: