torsdag 10 januari 2008

bättre sent än aldrig :P

jag är så sjukt dålig på att blogga, jag ska verkligen försöka bättra mig.
men jobbar så sjukt tråkiga tider, så hinner egentligen inte med att skriva.
men idag tar jag mig den tiden, för jag är ledig imorgon (fredag), men jobbar lördag o söndag :P

det händer inte så himla mycket i min tillvaro faktiskt, jag sitter inne på resultat från 13-21 nästa varje dag. mindre roligt. ska söka dagtid nu snart, så hoppas på att jag får det. då kanske jag kan få ett liv också. tack ?

jag saknar mina norrbaggar en hel del, ingenting är sig likt här hemma utan dem.
dem har lämnat ett stort tomrum efter sig.
det bästa är att en kommer hem den 24:e :) och den 25:e fyller jag år :) så då ska vi fira in mig som 20+are ;P ej bra ! nu kommer det bara att gå utför !
men sjukt roligt ska vi ha iallafall ! ta vara på varenda miiiiinut !

markus och jag har det otroligt bra :) jag känner mig verkligen nykär :)
kan man göra det efter 7½ år ? haha :D jag vet inte, men jag gör då det :)
han är det bästa som finns för mig !

förra veckan spenderade vi i fjällen ! åkte lite slalom i skidspåret, måste ju börja någonstans :P så nästa gång vi åker upp ska vi till backen ;P måste lära mig innan vecka 11 :) då ska vi upp ett helt gäng, å alla åker utom jag ;P
veckan í fjällen var himla bra, skönt att vara bort lite :)
mindre roligt att åka förbi olyckan lite utanför bollnäs där tre 19åriga pojkar körde ihjäl sig. frontalkrockade med en långtradare. bara mos var det av bilen, och långtradaren låg nästa upp o ner i diket, å deras bil hade legat under där ! usch, det var otäckt !

nu ska jag ut o ta en rök innan jag ska sova o ladda för min lediga morgondag :)
städning hemma och promenad står på schemat :)

sköt om er !
kramo !

Inga kommentarer: