fredag 3 oktober 2008

fredag, jobb, molly, emma o robin !

äntligen fredag !
har längtat så efter denna fredag.
jobbet gick bra, gjorde två över mål så jag är nöjd.
efter jobbet åkte jag o hämtade molly, ska vara hundvakt tills imorgon.
mamma o pappa är borta och marie o jimmy är ute på festligheter, så mollygumman får sova hos mig o markus idag :)
idag kommer emma hem också, hon kommer ikväll :) och robin kom hem tidgare idag.
så både jag o markus har varit lite extra glada idag :)

så just nu sitter markus robin o danne o dricker lite öl o pratar :)
molly sover ute på den inglasade balkongen, och jag..jag sitter här..tänkte att jag skulle skriva några rader :)
jag blir nykter idag, ska skjutsa hem marie o hennes vän sandra inatt, efter dem varit ute o partajat klart.
men imorgon blir det nog lite festligheter för mig :)
emma är ju hemma o då kan det inte bli annat än fest :P
jag är så glad, denna helgen kommer bli underbar !
min bästa emma är hemma !

nu ska jag kolla till mollan !
hörs o ses !

1 kommentar:

Anonym sa...

festligheter är roligt :)
hör av dej ikväll gumman vettja.. sara är hemma så vi är på på allt :) love