onsdag 17 september 2008

såklart att jag gör det..

idag trillade den här kommentaren in ..

Jag har startat en insamling, lägg gärna till den länken i ditt fina inlägg.
Nu har bloggvärlden plötsligt fått en ny sida med över 10.000 besök på ett dygn.
Det är Madde som enbart 20 år har lämnat jorden.
Hon dog i en ovanlig form av cancer.
Jag har givit mig själv en utmaning att se till att samla in 100.000 kr till Lucia åt Barncancerfonden.
Det skall gå med bloggvärldens hjälp och med sann Maddeanda.
Madde har varit viktig för många, hennes texter är verkligen fantastiska liksom hennes mammas och hennes killes.
Hoppas att du länkar till inlägget så att det går att nå målet åt Barncancerfonden. Samt att du vill ge ett bidrag.
http://enbart.blogg.se/2008/september/080916-enbart-gastblogg-av-anne.html

Gör som jag kära vänner o läsare, länka till denna länk på er blogg, samt ge ett bidrag så vi någon gång kan få ett botemedel för denna avskyvärda sjukdom, som tar allt fler liv.

Vill även säga att Peter "PC" Carlsson, som startat denna fond har gjort en mycket fin gest, så för mig är det självklart att försöka föra den vidare !

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Tack för kommentaren, du verkar vara en jättegullig tjej du med :) Jättebra att du också skrivit om Madde, jag bidrog med pengar till fonden tidigare idag jag också. Ha en jättebra kväll!