lördag 13 september 2008

lördag !

äntligen lördag :)
idag är det som sagt gatufest, jag ska snart börja göra mig i ordning, duscha o grejer :)

igår blev det bara lugnt, var hem till nanni en sväng på kvällskvisten jag o marie, nanni fyllde år så hon hade lite partaj. tyvärr så kunde inte jag vara en av partyflickorna, då jag fick bli chauför åt markus, jimmy o robin.
marie sov hemma hos också, så hon skulle slippa sova ensam hemma i boänge, då jimmy skulle ut på partaj och mamma o pappa är med ett par vänner i darlana, och bor i stuga och plockar svamp :)


Grattis till Robin som fyller år idag !
tråkigt att han numera bor i umeå och pluggar.
och tråkigt för josefine också såklart, som har sin prins där :(

sen vill jag avsluta med att önska tildis o sara en fin vecka i turkiet !
hoppas ni får strålande väder och solar samt partar som aldrig förr :)

ha en fin lördag !

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha så kul ikväll :)