tisdag 15 juli 2008

ÄNTLIGEN !

bättre sent än aldrig, så är det ju :)
nu fungerar vårt internet, så nu ska jag ta o komma igång med bloggandet.

har jobbat idag, likaså igår. nu har jag lite semester några dagar här framöver, det ska bli jätteskönt !
emma o hennes pojkvän är ju hemma nu också :) så det blir till att spendera en del dagar med dem :) det ser jag fram emot, emma är världens bästa o johan, hennes kille var verkligen en jordnära person och väldigt enkel i sitt sätt att vara :) hur bra som helst ! är glad för emmas skull att hon hittat en sån bra kille !

dem var förbi här en sväng nu ikväll, och pratade lite osv !
blir det fint väder så åker vi förmodligen och badar imorgon.
dock har jag o markus tvätt-tid som vi måste ta itu med först..sjukt tråååkigt !
men sådant som måste göras, och nu är det verkligen på tiden !

har lånat alla säsonger av one tree hill av tessan också, är snart klar med alla efter att ha suttit o nött det så fort jag haft tid !
har till o med ställt klockan på 7 och börjat tittat på det på mornarna, då jag egentligen går upp klockan 9, när jag ska jobba.
sena nätter o tidiga mornar :)
det är verkligen jättebra, nästan lika bra som OC :P höhö !

nu väntar sängen för min o markus del !
hoppas på fint väder imorgon !
ha det så bra !

två veckor kvar tills lilla molly kommer hem till oss också :)
längtar så himla mycket !
världens finaste schäfer valp !

Inga kommentarer: