onsdag 30 juli 2008

mix megapol ;)

efter att jag slutat jobbet idag så satte jag mig i bilen för att åka hem, satte på radion och lyssnade som alltid på mix megapol :)
tydligen så var det kärlekshälsningarnas kväll, och jag kände att jag var tvungen att prova ringa för jag ville så gärna hälsa till markus, (världens bästa markus).
provade ringa och helt plötsligt kom jag fram till mix megapol, där jag fick prata med ann-sofi :)
jag berättade att jag ville hälsa till markus, och hon ställde lite frågor om hur länge vi hade varit tillsammans osv :) jag berättade allt som det var, 8 år och 2 år som förlovade osv.
hon blev helt paff och sa att hon ville att jag skulle vara med i sändning (eftersom hon också frågade hur gamla vi var), så hon ringde upp mig lite senare :)
och då äntligen fick jag hälsa till markus, och hela sverige fick höra min hälsning :)
det var riktigt roligt, och gud vilken tur jag hade :) jag ringde bara ett samtal och kom fram på första :) haha !
ska jag kanske köpa en trisslott idag också, jaa :P man kan ju undra om jag skulle vinna en miljon då :P haha !

helt klart det bästa på hela dagen :)

nu ska jag äta lite mat, uppdaterar imorgon igen !
kramis !

Inga kommentarer: