lördag 19 juli 2008

ingen..

kan någonsin förstå hur dåligt jag mår idag !
usch, att man aldrig lär sig att dricka med måtta ..jag blir så trött på mig själv.
hur som helst, kvällen igår var riktigt bra !
vi grillade hemma hos emma, det var..jag o markus, emma o johan, micke o thomas o anna :)
och klockan gick så sjukt snabbt så jag började på att svepa vinglas efter vinglas, bara för att få känna mig lite yr i bollen !
det var nog det värsta jag kunde göra..sedan slirade det för min del :)
tokfulla som vi var så gick vi ut på kharma, dansade lite granna och satt ute på uteserveringen o drack våra goda drinkar/öl/cider !
det var lit folk, men det gjorde inte så mycket, har man bara ett bra sällskap så har man ju roligt ändå :)
efter krogrundan så var det dags för efterfest (jag hatar efterfester) hemma hos oss !
efterfester måste vara det dummaste man kan ha efter man varit ut..
dricka ännu mer, bara i onödan liksom..usch !
jag hinkade då i mig på tok för många onödiga groggar, som verkligen sitter kvar i magen idag !
efterfesten avslutades runt klockan 6, tror jag..då var det bara att besöka toan o köra lite buss !
fy fanken ! sov till två idag..och jag tror att mår som jag förtjänar..

himla roligt hade vi iallafall, och tack alla som var med !
synd att man inte kan på¨t idag igen bara..haha !

nu har vi hyrt film, 3 stycken faktiskt..så kvällen blir lugn med en massa filmtittande :)

ha det kanon !

Inga kommentarer: