onsdag 18 juni 2008

updt :P

har så tråkigt så tänkte att jag kunde blogga lite igen då ;)
fast jag nästan nyss gjorde det :)

vet inte vart vi ser på fotboll ikväll, emma var lite sugen på att gå ut..men det är dock inte jag.
jag är trött, blev sängen ganska sent igår.

pratade med camilla på msn vid 9 igår kväll, så fick jag för mig att vi kunde träffas här nere vid kyssbron å ta en cigg o prata lite :)
var ju en himla lång tid sedan jag träffade henne sist.
så det var faktiskt riktigt trevligt o roligt :)
jag är glad för hennes skull att hon trivs så himla bra där uppe i skellefteå och fått många nya fina vänner :)
blir nog att vi tar en promenix här framöver också :)
hon den tokan går ju pensionär-stigen själv ! det skulle jag aldrig våga göra, så mycket lustigt folk som finns efter den. usch usch !

nu ska jag springa genom duschen och duscha av mig allt det som furuvik medför sig :P
blod svett o tårar :P hahaha ! nejdå :) riktigt så är det inte :D hihi !

ha en fin onsdag vänner !

Inga kommentarer: