måndag 23 juni 2008

tjoho !

måndagen är snart över, jag har jobbat idag !
det gick bra förutom att dagen var så otroligt seg !
var nog bara för att vi jobbar en timma längre nu, till klockan 17 istället för 16.
vi har gått in i mellansäsongen nu, sen när det blir högsäsong så jobbar vi till klockan 18.
innebär fler timmar, så det är hur bra som helst :)

imorgon är jag ledig, markus fyller år :)
så det blir nog lite mys här hemma efter markus fotbollsträning !
kalas vet jag inte alls när vi ska ha..jag jobbar hela helgen, men iochförsig så behöver ju inte jag vara med på det, eftersom det inte är jag som fyller år :)
det får visa sig helt enkelt, hur det blir !

satt och funderade på om jag skulle göra en ny blogg. är rätt så trött på blogspot nu..
så gjorde jag en blogg på blogg.se, men den var så krånglig och göra fin..
ska studera lite mer på det, så meddelar jag er så fort jag byter, om jag byter :)

aja, nu ska jag faktiskt gå och göra iordning lite te till mig och markus :)
det ska bli gott då jag har blivit lite rostig i halsen :(

sköt om er !

Inga kommentarer: