måndag 2 juni 2008

måndag !

helgen har passerat och vi har börjat på ny vecka !
känns bra, denna vecka blir en kortvecka eftersom det är nationaldag på fredag !
så på fredag åker jag o markus till fjällen, blir där hela helgen.
ska bli skönt att komma bort lite !

i lördags och i söndags så jobbade jag ju i furuvik.
hur roligt som helst var det !
så nu vet jag iallafall att jag kommer ha roligt på jobbet i sommar !
när jag får vara ute bland så mycket folk så stortrivs jag !
synd bara att vissa föräldrar inte sätter säkerheten som största prioritet innan dem börjar bråka om att ungarna ska få åka fritt fall fastän dem är för korta eller rent av för små.
men som sagt, det finns folk till allt !

nu ikväll ska jag ner på norra IP o kolla på fotboll, markus spelar.
ringde nyss matilda, tänkte fråga om hon ville följa med o se på matchen, men så jobbade hon men hon skulle ringa när hon slutade nu vid 6.
så jag vet inte än om hon kan följa med, men jag hoppas på det ! för det var länge sedan jag träffade min lilla guldklimp nu !
så nu väntar jag ivirigt på hennes samtal, synd att det är tjugo minuter kvar till klockan 6 bara.
väntan är jobbigt :p hihi !

ne hörrni, nu ska jag ge upp :)
ha det gott !

Inga kommentarer: