söndag 22 juni 2008

midsommarhelgen !

midsommarafton firades ute på hackholmen till att börja med.
där är det fisketävling varje år, man metar !
jag och mitt tålamod är ju ingen höjdare, så jag gav upp nästan på en gång.
det blåste för mycket så det var inge roligt alls.
nanni däremot var en riktig storfiskare, hon var den som kammade hem vinsten :)
grattis till henne :) sebastian kom tvåa, hennes lillebror :) sjukt bra det också ju !

efter fisketävlingen så åkte vi allihopa ut till våran stuga där vi skulle äta midsommar mat med en massa olika tillbehör :)
riktigt trevligt och det blev för mycket av den goda maten, tok mätt blev jag !
under kvällen så sjöng vi även en hel del singstar, vissa var bättre än andra :P haha !
jag är så sjukt dålig på att sjunga ! men det hindrar mig inte från att sjunga när jag får chansen ;)

kvällen avrundades vid 3tiden ungefär, vi sov till halv 12 dagen därpå !
alla mådde bra, så lite senare på eftermiddagen började vi om igen :)
grillade och drack gott !

nu är vi hemma och det var så skönt att få ställa sig i duschen !
inte så roligt att tvätta håret i sjön, blir ju liksom inte riktigt rent då :(
men vad gör man då :) blev ju bra till slut iallafall :)

imorgon är det jobb som gäller, sen på tisdag fyller markus år :)
så då blir det nog lite fika o tårta för dem som äter det !
dock inte jag :(
men det gör mig inte så mycket, har lärt mig att låta bli nu !

nu ska jag åka till emma :) säga hejdå till henne, för hon åker hem till oslo imorgon :(

ha det kanon !

Inga kommentarer: