onsdag 25 juni 2008

man kan nästan..

säga att det var som vi trodde.
att han fått sig en riktig knäpp, det märktes klart o tydligt att allt inte riktigt var som det skulle.
för tror man att man är jesus och medlar mellan det goda och onda, då måste det ha hänt något.
det visade sig att det var så också..
hoppas bara att dem håller kvar honom tills han har blivit frisk från sin psykos, så han förhoppningsvis kan börja om på ny kula, och se världen som den egentligen är !

"tre ting, tre ting"

gissa vad jag ser på nu, våra bäääästa år :)
sjukt länge sedan jag såg det nu, men nog är det fortfarande lika bra alltid :D haha !

ikväll kommer markus familj hit på lite kalas, markus och jag ska göra en smörgåstårta efter att han kommit hem från jobbet.
så det blir finemang det :) får la bli min mat också, ska unna mig lite smörgåstårta idag.
men eftersom jag unnar mig det så äter jag ingenting annat under hela dagen .
någon måtta får det vara :P haha !

i födelsedagspresent så fick markus ett halsband utav mig, med vårat datum ingraverat på en fin bricka, eller vad man nu ska kalla det :)
han blev jätteglad !

nu ska jag duscha !
ha det gött !

3 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj Linda!
Tänkte bara berätta att du fått en ny läsare här nu ;)
Hoppas allt är bra med dig!

Anonym sa...

LINDA jocke har blivit pappa till lilla Julia!!! :)

lindis sa...

åh men vad roligt :) hoppas du stannar :P
kramis !