lördag 31 maj 2008

lördag !

igår var vi o grillade hemma på jugas, jag markus, risto, henke, fredrik o linda.
elisabet o mia är i portugal, så därav anledningen att dem inte var med.
dem har det ju så bra ändå dem :)

kom hem vid halv 11 kanske, kröp ner i sängen o kramades lite, sen så somnade vi som två stockar :P
vaknade halv 9 imorse, gick upp då eftersom jag var pigg :)
markus kom upp efter en timme.

nu är jag redo för att åka o jobba första dagen i furuvik.
nervositeten drar sig över mig, faktiskt..
vet inte vart personalparkeringen är, och jag vet heller inte vart jag ska nu på morgonen direkt.
ska åka en timme i förväg så jag kan gå lite vilse inne parken, tänkte jag ;)

slutar vid tio över fyra, och innan dess går det icke att nå mig på mobilen, då vi inte får ha dem med på arbetspasset.

ha de kanon nu hörrni !

Inga kommentarer: