onsdag 28 maj 2008

en sak utöver det vanliga..

idag ska jag, markus, josse, hedda o fia åka och kolla på peter när han kör crosstävling i årsunda :)
det ska bli riktigt skoj, då jag aldrig har sett peter åka, fastän han är hur duktig som helst.
elitåkare och allt !
får hoppas på en seger idag också !

åh, jag längtar till helgen när jag ska jobba i furuvik. det ska bli så himla roligt !
dock är det lite nervöst också, kommer liksom inte ihåg hur man kör alla karuseller.
hoppas att man får ha någon med sig första timmen iallafall ;P
annars så ska ni nog inte åka den karusellen jag kör..haha !

nästa helg ändå så åker jag o markus till fjällen, ska vara där fredag-söndag.
åker nog på torsdag kväll så vi får hela fredagen också.
är ju sveriges nationaldag då !

nu ska jag göra mig iordning. markus kommer hem vilken sekund som helst, då ska han bara duscha o äta lite snabbt, sen så åker vi till årsunda.

ha nu en riktigt trevlig eftermiddag med er !

- varje morgon när jag ställer mig på vågen så kliver jag alltid av den med en lättnad !

Inga kommentarer: