söndag 11 maj 2008

en helg i stugan :)

otroligt skönt och roligt har vi haft det ! precis som alltid :)
mycket öl och mycket solande, så nu är man röd.
jag bränner mig alltid när jag solar, spelar ingen roll hur jag gör !
badat har jag också gjort, när jag skriver badat så menar jag badat !
det var inte bara ett dopp, utan jag simmade och dök under vattneet o tvättade håret gjorde jag också ! det kommer bildbevis på det :)

nu är vi iallafall hemma, markus ska spela match nu på eftermiddagen på norra :)
dem möter hagaström, så jag ska dit o kika tänkte jag !

nu ska jag springa ner på rusta och köpa en dosa till tv:n i sovrummet, den har ju slutat funka !

just ja, jag tog även hem mitt supernintendo från stugan, så nu blir det spela av :P
jag älskar det spelet, det är det bästa nintendo som finns !

ha en fin söndag !

Inga kommentarer: