torsdag 3 april 2008

torsdag !

egentligen har jag inte så mycket att skriva.
känns som om allt skrivande för denna vecka kom igår :)
blev en hel del ju !

idag har jag varit in till valbo en snabbis, fyndade en fin tröja/tunika på gina, som vanligt :P
är det någon affär som är min favorit affär så är det definitivt gina tricot !
köpte även en fin skjorta till markus som han kan på sig på 50års festen i växjö i helgen !
tänk att det kan kännas så bra att köpa något till någon annan :)
hoppas han också tycker om den bara :) men det tror jag !

jag var även o solade solarium i morse, tänkte jag skulle få lite färg till helgen :)
men som det är just nu så ser jag ut som en tomat i ansiktet.
att jag alltid ska lyckas med något..kan jag aldrig få en fin färg på en gång !? neeeejdå, jag ska alltid vara tokröd i några dagar först, blä ! menmen, det lägger sig, får hoppas på att det gör det snarast bara :)

måste bara få säga igen att det känns så himla bra att få tillbaka så mycket på skatten :)
vi som planerar att åka till thailand i början av nästa år..
då är ju 7000 ett himla bra startkapital att fortsätta spara på :)
sjukt jäkla bra :D

det blev en hel del ändå hörrni :P
ha en fortsatt fin torsdag nu !
kramis !

1 kommentar:

Johanna sa...

ja pratade bara med en tjej där idag å hon hade lite frågor. Det är absolut inget bestämt, men roligt att hon tyckte jag passade in till jobbet. så ja ska inte på något informationsmöte, Va har du sökt då? :)