fredag 18 april 2008

tasig ruta..

idag när jag åkte i min volvo så hade jag ner rutorna för det var så himla varmt i bilen..
det visade sig vara det dummaste gjort. för rutan på passagerarsidan gick inte att få upp sen.
åkte hem till pappa, tänkte att han kunde hjälpa mig att fixa den.
det var det näst dummast jag gjort..han tog en tång o skulle försöka dra upp rutan..
hahaha, det slutade med att hela rutan gick i miljoner bitar !

- ooj !
det var det enda pappa fick ur sig :P
ding han är :) men ändå världens bästa pappa för det :)

aja, markus ska få hjälpa mig att få i en ruta sen :)
då vet jag med all säkerhet att det blir gjort iallafall :P
glasmästare som han är hjärtat :)

nu är markus på träning, han kommer nog vid 8.
då ska vi äta greksallad o dricka lite vin :)
sen så blir det tidig kväller eftersom båda ska jobba några timmar imorgon !

OC på 5an nu !
heejdåå !

Inga kommentarer: