tisdag 1 april 2008

hej i solskenet !

vilket väder vi har idag ! solen skiner och det är hur skönt som helst ute !
nu tror jag faktiskt att våren är på väg, med stormsteg.
eller, jaa..vi kan ju åtminstone hoppas febrilt på det :)

jobbet igår gick hyfsat bra. fick utbildning på ett nytt projekt, som jag aldrig setat på.
men inte nollade jag för det inte :) nejnej, fick iväg 3 stycken.
och vi fixade även målet, en bra bit över till o med. tydligen för första gången på ett antal månader. sjukt bra det !

nu denna vecka ska jag på en anställningsintervju också..
dem håller på att tjata ihjäl mig, haha.
men det är ju bara positivt, får väl se vad det är för något.
har med försäljning att göra det också. telia mobil till företag.
då är det dagtid 9-16, fast lön samt någon form av bonussystem.
hoppas att det är lika bra som det låter.

mammas jobb drar igång nästa vecka, kanske måste säga upp mig där om det här andra verkar bra och jag kan se mig själv jobba där i något år framöver.

förövrigt så tycker jag att tildis kan komma hem från spain.
hon som äntligen har flyttat hem, också så åker hon till spanien o vet inte alls hur länge hon ska vara borta :( jag vill att hon ska komma hem nuuuu :))
men skönt för henne med lite semester sen allt slit in norway !
detta är du värd sötis !

tänkte tipsa er om en låt också.
som jag håller på att lyssnar ihjäl.
pearl jam - last kiss.
texten är helt fantastisk, dock är den väldigt hemsk.
men gud så berörd man blir av den.
det sägs också att han som gjort låten sjunger om sin vän.
alltså, att det han sjunger om har hans vän varit med om.
tänker man sig själv i samma situation när man lyssnar på den så börjar man gråta..
aja, den är värd att lyssna på. sök på youtube.com.

pussohej !

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha jasså? aa jag tycker den e skit fin faktiskt :) men jag ska byta design nu så den åker nog bort då^^