söndag 23 mars 2008

sunday.

lördagen som vi längtat efter så länge är nu över..
det var en helt okej kväll igår..
jag hade lite svårt att få i mig alkoholen, men det beror nog bara på att jag fortfarande inte är riktigt frisk.

kvällen började iallafall hemma i boänge, med mycket folk o god smörgåstårta :)
christine skjutsade mig till fia vid ungefär kvart över 8.
hemma hos fia var emma, jenny o fias little sister kickan :)
vi drack både det ena o det andra, och hade mycket trevligt.
lite senare på kvällen fick vi sällskap av tildis, hanna, emelie o sanna.
vi spelade även en hel del guitar hero :)
hur som helst så hade vi en fin kväll, åtminstone fram till krogen.
det var sjukt lång kö, det tog sjuuuukt lång tid innan man kom in, det var sjuuukt tråkigt där inne.
till råga på det så tappade jag bort mitt hjärtegull, och kunde inte finna henne eller någon annan i mitt sällskap..så jag tog mitt pick o pack o gick ut därifrån.
tog en taxi hem till boänge, dääär avslutades iallafall kvällen med en heeel del dans !
äntligen, tack !

idag vet jag inte riktigt vad som händer, markus ska iväg på match nu snart iallafall.
jag tror att jag ska åka hem till mor o far om ett litet tag, o äta lite mer av den goda smörgåstårtan :)

nu ska jag springa genom duschen :)
ha en fin dag !

"det där få du stå för. riktigt onödigt."

Inga kommentarer: