torsdag 6 mars 2008

saik-hammarby

haha, det är rena rama lekstugan !
7-0 redan och första halvlek har inte ens gått. sjukt jäkla bra !

nästa vecka tillbringas som sagt i funäsdalen, det kommer bli en riktigt bra vecka.
jag ska få lära mig åka slalom ! henrik (markus lillebror) ska lära mig :) det tackar jag för !
det visar sig väl om jag kommer hem med några brutna ben eller armar ;) hihi.
skönt att ha något att göra så tiden inte går så sakta tills emma o tildan kommer hem :)
jag längtar så mycket till det ! få dra ihop gänget o prata en massa goja o dricka en massa alkohol för att sedan gå ut o dansa å ha det så roligt som bara vi kan !
det var så länge sedan nu..ge mig det nu !

vad helgen kommer att erbjuda vet jag faktiskt inte..jag tror att det blir ganska lugnt.
speciellt nu också när jag varit sjuk..vill inte bli det igen, nu vill jag vara frisk jättelänge !

tildola, sjukt fin blogg har du fått ! jätteroligt o besöka den nu :P
jag vill också ha så fint :) men jag o datorer..eller att ändra utseénde på bloggen..vilket elände jag hade sist jag skulle göra det ! det enda jag kan är att ändra lite texter här o där..hoho !

nu ska jag nog återgå till bandyn !

stor puss och kärlek till alla min bästa hjärtegull, framförallt..
emma
tildis
fia
terribärry

godkväller !

Inga kommentarer: