måndag 10 mars 2008

mååndag.

helgen är förbi o vi har påbörjat en ny vecka.
en vecka som kommer bli full av snöö och lek för miin del :)

jag har tvätt-tid nu klockan 10-13. ska tvätta upp en hel del massa kläder.
rätt drygt faktiskt..
men sådant som lär göras det också.

vi åker direkt efter markus jobb imorgon.
jag ser inte fram emot att åka så långt när det är mörkt.
det blir så otäckt då..allra helst när man kommer upp lite på höjden och snön kommer och vägarna blir spåriga o halkiga. ej bra.

igår var jag o markus sjukt sliten sedan (då) gårdagens bravader.
vi låg i sängen till efter 6 på eftermiddagen..
hela dagen gick...men vi tog oss till slut upp o duschade o åkte till fia o peter och såg på film. en skräckis, som vanligt :) det var mysigt.

nu ska jag göra annat innan jag springer ner i tvättstugan !
trevlig dag på er !

Inga kommentarer: