måndag 10 mars 2008

göttans :)

jag o markus har för ett litet tag sedan lagat en himlans god lasagne !
så nu är vi proppmätta o glada :) markus har krypit ner, så han slipper vara alltför tröttis imorgon eftermiddag när vi åker efter att han slutat jobba.

nu sitter jag o se på american idol, ruskigt roligt är det ju :)

btw, ni är så dålig på att kommentera.
varje gång jag loggar in så är jag full av förväntan att se vilka som kommenterat.
men ingen gör det ju, någonsin..eller jo, bara ibland :)
tildis o terris, ni har förgyllt många bloggstunder för mig när ni kommenterat:) keep up the good work ! love to u !

jag har fått sjukt ont i ryggen..jag har lyckats sträckt mig efter att jag spelat nintendo wii.
så jag vet faktiskt inte om jag kan åka nå slalom uppe i funäs.
det får visa sig isånnafall. tråkigt om fallet är så..det är ju det enda jag ser fram emot nästan, förutom alla härliga fester som kommer bli av ;P

nu blir det mer tv, sen nattis.
kramis !

Inga kommentarer: