fredag 28 mars 2008

fredag kväll.

sitter o kollar på lets dance, är ju final idag för er som missat det :)
jag hoppas att tony rickardsson vinner :P han är störtskön :)

blev en vääldigt lugn fredag idag, inte en droppe alkohol. och det är väldigt ovanligt en fredagkväll när det gäller mig. men dock skönt !

nu sitter jag o skriver med emma strandh på msn :)
inte nästa helg men nästa ändå ska jag emma o jossan ta en heldag ihop !
äta god mat, dricka gott o sedan avsluta med en utgång :D
det ser jag fram emot enormt mycket !
få höra lite vad som händer på deras sidor av staden :)
samt få dela med mig lite av vad som händer på min front !

markus har gått o lagt sig, han ska upp halv 8 imorgon..eller han har samling imorgon klockan halv 8. fotbollsmatch som kallar..sjukt dryg tid. inte direkt så frestande att åka o kolla precis :P

sen imorgon kväll så åker vi o joinar familjen hemma i boänge :)

något nytt jag ska börja med varje dag..

veckans sol: går till emma, som funderar på att söka jobb i sverige ! vilket innebär att hon kommer närmare mig :)

veckans åskmoln: går till "dig" orättvisa människa. bara en jäkla massa snack från din sida hela tiden.

sleep well !

Inga kommentarer: