fredag 21 mars 2008

fredag kväll !

emma är och hälsar på lilla johan, och jag sitter o väntar på markus, fia o peter.
dem åkte för att hyra en film.
blir en riktigt lugn fredag kväll, istället för något som annars brukar vara självklart en fredag..fest !
känns skönt iallafall att det blir lugnt, spara krafterna tills imorgon istället.

denna dag har erbjudit lite gos o bus med mina systerbarn, malin o oskar :)
två helt solklara diamanter !
dem är så otroligt goa. nu har dem också lärt sig att säga mitt namn :) wiiho !
två år blir dem i maj ! så fort tiden går.
men det är ju nu dem är som härligast ! helt klart !

imorgon ska emma slinga håret på mig, ska få i lite blonda slingor tänkte jag :)
det blir sjukt bra det !

köpte ett par nya skor idag också, ett par stövlar ! jättefina är dem :)

nu ska jag runda av här tänkte jag !
ha en fin kväll nu !

Inga kommentarer: