söndag 10 februari 2008

slut på denna helg också..
vad fort allting ska gå hela tiden. man hinner ju knappt med att komma ihåg att man är ledig.

i fredags så åt jag o markus greksallad här hemma, drack två öl o bestämde oss sedan för att vandra hem till boänge o hälsa på mamma o pappa :) där blev det några till öl o massa prat o skratt :P när klockan var runt halv 1 så gick vi hem, o sov :)

igår, (lördag) så följde vi med fia o peter o kollade på innebandy, alba-aston, damerna.
vi hejade på aston eftersom fias syster malin spelar där. dom förlorade dock, men gjorde en bra insats tycker jag.
efter matchen åkte vi o handlade mat o åt hemma hos fia o peter.
spelade lite buzz o kollade på "the hills have eyes 2". sjukt läskig film, men sjukt bra också. synd bara att alla bra filmer har dåliga slut..eller tråkiga åtminstone.
vi hann även med att se melodifestivalen, samt lite av titanic innan vi traskade hemåt vid 12.
en mycket bra lördag var det !

idag då, söndag..sov väldigt länge :) jätteskönt ! gick sedan upp o duschade o grejer. åkte å handlade mat samt lite fika till idag.
jag ska ha kalas för markus familj idag. dem kommer vid 4. blir lite varma mackor o lite kladdkaka :)
så nu ska jag faktiskt gå o börja med mackorna :)

tildis, du är såå saknad så du förstår inte.
jag tycker att du ska komma hem nu !
så vi kan få lite fläkt o fart på helgerna :D
btw, jättegullig text till bilden på mig o terribärri :)
love to you my pumpkin !

nu står vi inför en arbetsvecka igen, innan det blir helg.
vad den helgen och den här veckan har att erbjuda vet jag faktiskt inte.
får ta det som det kommer helt enkelt :)

kärlek till alla mina bästa !

1 kommentar:

matilda sa...

åh ja kommer väl hem nångång :)
till sommaren iaf.. faan va de låter långt dit :/
men de går fort! hoppas jag. saknar dej sjukt mkt min vän!
du har en stor plats i mitt hjärta! hoppas du vet de :) kyss&klem