onsdag 23 januari 2008

emma o jossan :)

idag mår jag bra, magen är bättre så imorgon ska jag jobba.
idag var en säkerhetsdag bara..

var faktiskt ut o luncha idag med emma o jossan, det var jättetrevligt.
det var ett gimla bra tag sedan vi träffades alla 3.
pratade lite strunt om vad som hänt och allmänt prat bara :)
en hel del skratt blev det också :)

nu närmar det sig den 25:e också..
jag ser fram emot det så himla mycket, det ska bli så himla roligt att gå ut :)
wiiho !
på lördagen är vi ju bjudna på 50års fest också..det är maffia-tema..
inte så roligt tycker jag..man vet ju inte ens vad man ska ha på sig !? har ni några förslag ?
gärna något enkelt..jag vill inte vara den som sticker ut precis..
vissa ska ju för bövelen klä ut sig till hora, haha..det är dock inget för mig.

ikväll blir det nog till ha hyra en film, markus tyckte det var en bra idé :)
så det får bli lite mys o en bra film.

ni får också ha en bra kväll !
kramis !

Inga kommentarer: