måndag 12 november 2007

det börjar ta sig..

japps, köket är snart helt klart :)
ska städas nu o sen ska vi få in nytt köksbord o stolar osv också.
nanni ska få våra gamla stolar :) hon har ju bar och grejer i sin lägenhet :)

ska börja städa redan idag tänkte jag..tog upp hela städkorgen från bilen idag, så nu har man mycket olika och bra städmedel till olika saker :)

vad hände i helgn då ? jooo..
i fredags så var det bara lugnt, jag var hundvat åt enzo, så jag o markus tog med honom hem till fia o peter, så fördrev vi kvällen där framför tv:n med idol :) det var roligt :)
i lördags så tog jag det lugnt ända fram till kvällen, gjorde mig iordning för matilda skulle hämta mig halv 7. for hem till henne o började dricka viiin, som vaaanligt ;P
hanna och emelie var också med. taxi till stan o sedan utång :) helt okej kväll :)
igår då, var på kalas hos mia för hon fyllde år i måndags, sen hem till mamma o pappa o gratta pappsen på fars dag :) sen äntligen hem o sova, igår var det slitet :P

nu ska jag diska o sen börja städa :)
ha det bra !

Inga kommentarer: