torsdag 26 juli 2007

7 år idag, 1 år som förlovade & 6 dagar kvar !

idag firar jag och markus 7år tillsamman o 1 år som förlovade :)
sjukt vad tiden går, den bara rinner iväg.
dessa 7år är dem finaste åren i mitt liv.
markus är allt jag vill ha och behöver.
du är bäst och jag älskar dig !

om 6 dagar bär det av till thailand i 3 veckor.
det ska bli otroligt skönt, jag längtar som tusan när jag tänker på det :)
wiho !

jag o markus ska ut o äta ikväll :)
nanni kommer hit idag också, får se om det blir utgång eventuellt. hon var då sugen på det.
markus ska ju jobba imorgon, så han kan inte följa med ut isånnafall.
å jag har röd vecka, vilket innebär att vi får fira vår kväll/natt i thailand istället.
men det blir mysigt med att äta ute idag också, en liten försmak sådär :P

ne, nu ska jag göra mig iordning. nanni kommer md tåget om en stund, ska gå o möta henne :)
hejpa !

Inga kommentarer: