tisdag 26 juni 2007

blä


idag ska jag ut o söka jobb ! det går inte att vara kvar inne på ringbolaget..dem uppmanar en att ljuga för kunden..å säger även att ångerätten är ett argument !
så sjukt dåligt !

resultat är iallafall bra, där trivdes jag som fisken i vattnet..synd bara att dem har så jobbiga arbetstider.

vet inte riktigt vart jag ska söka jobb heller.. känns som om det är fullt på alla ställen, vi har ju koommit så långt in på sommaren nu.
det visar sig hur det går.

igår kom jeanette hit med malin o oskar :) dem grattade markus eftersom han fyllde 20 i söndags :) mamma o pappa var också här :)
oskar kan gå nu, såå himla roligt :) wiho !

nu ringde mamma..så jag lär åka ut till kungsgården med en dammsugare åt ulla o erika.
mindre roligt. men jag skulle få en timme betalt :P

ha en toppendag vänner !


Inga kommentarer: